Leg day

Hade mitt först egna gynpass på ca en månad, resor och förkylning har tyvärr varit ivägen.
 
Tanken var att det skulle vara endel rygg i dag också, men efter tre omgångar med raka marklyft så kunde jag knappt räta ut fingrarna! Så kunde inte direkt greppa något tungt.
 
Men mina topp tre benövningar är i alla fall:
* Bulgariska knäböj (enbensknäböj) - Tar mycket på rumpan.
* Knäböj - Tar mycket på rumpan om man har rätt teknik och endel på framsida lår.
* Raka marklyft- Tänk kypare och du har en grym övning för rumpa, baksida lår och lite på korsrygg.
 
 
 
Enjoy your squats!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hulken

Jag är en tjej på 23 år från Göteborg som bor i Tromsö (nord Norge) med min pojkvän. Min blogg handlar om mitt liv, som består av träning, hälsa, härlig mat och den vackra naturen jag lever i. Jag jobbar som, träningsvägledare, PT och gruppträningsinstruktör på gymkedjan Actic :) Enjoy!

RSS 2.0