Shape up

I dag börjar jag en timme efter min sambo. Vi båda två är på samma dagis och jobbar i dag, så nu får jag sitta i lugn och ro i en timme innan jag börjar.
 
Jag tog 20 minuter extra att sova och valde att dricka min kaffe på jobbet. Eftersom jag går upp en timme tidigare och äter då också frukost tidigare så gjorde jag i ordning två ägg att äta innan jag börjae.
 
 
Jag blir hungrig väldigt lätt och försöker att alltid ha något med mig jag kan äta.
 
Slutligen så har jag med mig det nya numret att Shape up Norge. Vet att de precis börjat sälja en svensk version av tidningen och läste den faktiskt senast jag var i Sverige. Tyckte den var helt ok men inget speciellt, tycker dock den fick mycket oförtjänad kritik.
 
Men om.ni har vägarna förbi Norge någon gång så köp den norska Shape up för enligt mig har den all en träningstidning ska ha!
 
 
Melinda
2014-03-11 @ 08:30:26
URL: http://filippamelinda.blogg.se

Jätte inspirerande blogg, verklingen! :D

Svar: Tack, det var väldigt kul att höra! :)
Sanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hulken

Jag är en tjej på 23 år från Göteborg som bor i Tromsö (nord Norge) med min pojkvän. Min blogg handlar om mitt liv, som består av träning, hälsa, härlig mat och den vackra naturen jag lever i. Jag jobbar som, träningsvägledare, PT och gruppträningsinstruktör på gymkedjan Actic :) Enjoy!

RSS 2.0