Let's go orange

I dag är en sådan dag där jag får sitta på jobbet en timme före jag börjar för att min sambo börjar tidigt. 
 
Denna gången tog jag med mig en apelsin att gotta mig med efter min härliga morgonkaffe.
 
 
Denna arbetsveckan lider mot sitt slut och jag är riktigt nöjd över hur den har gått. Två av mina grupptimmar har varit fullbokade sedan dagen före. Det är svårt att beskriva vilken känsla det är att folk väljer att komma på min grupptimme.
 
Jag lagar mina program själv och jag ordnar all musik själv så det blir väldigt personligt på ett sätt.
 
Men apelsinen inspirerade mig till lite klädesplagg i dag. De orange shortsen har jag faktiskt själv. Jag är inte den som brukar ha adidasplagg, men i bland gör de riktigt snygga kläder!
 
Den sportbhn hamnar på min önskelista!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hulken

Jag är en tjej på 23 år från Göteborg som bor i Tromsö (nord Norge) med min pojkvän. Min blogg handlar om mitt liv, som består av träning, hälsa, härlig mat och den vackra naturen jag lever i. Jag jobbar som, träningsvägledare, PT och gruppträningsinstruktör på gymkedjan Actic :) Enjoy!

RSS 2.0