Förbättring

Det har hänt endel sedan jag flyttade till Norge. Sommaren vi flyttade gick det väldigt dåligt med träningen, det var mycket annat som hände.
När vi väl kom till Norge började jag och min sambo gå i fjäll och jag började springa igen. Sedan fick jag två jobb, ett av dem var på träningscentret Actic. Jag började cykla till jobbet men hade fortfarande svårt att komma igång med styrketräningen.
 
När jag väl började hålla i gruppträning så fick jag mycket "gratis" träning, jag hade en bestämd tid i veckan jag höll i gruppträningen Actic Power som är styrketräning i grupp där vi tränar igenom hela kroppen. Jag märkte att musklerna började utvecklas och jag fick tillbaka suget att styrketräna igen.
 
Sedan åkte jag hem till Sverige i slutet av november för att avsluta min kostrådgivarutbildning och det slutade med att jag fick magkatarr och fick avbryta utbildningen med hälften kvar. När jag hade magkatarr klarade jag inte av och träna så det blev nästan 1,5 måpnader utan träning.
 
När jag kom tillbaka till Norge har jag nu två klasser i veckan, Actic Power och MRL, mage rumpa lår. Min kropp har förbättrats ännu mer utan att jag har tänkt ppå det så mycket. jag gjorde lite före och efterbilder och har verkligen ett bevis på att jag har blivit mer vältränad.
 
.
 
Första bilden där jag har gråa byxor är tagen i slutet av sptember, inte så mycket magmuskler.
Andra bilden med björn borg tog jag i mitten av januari och det har börjat titta fram lite muskler.
Senaste bilden med mysbyxorna tog jag imorse och jag tycker man ser ännu mer magmusklerna ;)
 
Ska bli kul att se hur man har utvecklats till sommaren!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hulken

Jag är en tjej på 23 år från Göteborg som bor i Tromsö (nord Norge) med min pojkvän. Min blogg handlar om mitt liv, som består av träning, hälsa, härlig mat och den vackra naturen jag lever i. Jag jobbar som, träningsvägledare, PT och gruppträningsinstruktör på gymkedjan Actic :) Enjoy!

RSS 2.0