Buget tights

Tights behöver inte kosta tusenlappen, dock tycker jag man ska skilja på gymtights och löpartights.
 
 
Löpartights tycker jag man ska lägga mer pengar på, för de kommer slitas mer, jag gillar att ha dragkedjan vid vristen och ha en ficka för nycklar.
 
Gymtights tycker jag är bättre att köra budget och hellre ha fler par. Jag vill inte ha dragkedjor och fickor för de kommer bara vara i vägen. De ska vara mjuka, lätta att röra sig i och de får absolut inte glida ner ;)
 
Så här kommer två tips på budget gymtights:
 
Cubus 199 kr, ta en liten storlek för de är väldigt strechiga
Hitta här: https://cubus.com/sv/7147007_F961
 
Stadium, Soc 249 kr, sjukt sköna och de glider inte ner och man slipper snören i midjan!
ENJOY!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hulken

Jag är en tjej på 23 år från Göteborg som bor i Tromsö (nord Norge) med min pojkvän. Min blogg handlar om mitt liv, som består av träning, hälsa, härlig mat och den vackra naturen jag lever i. Jag jobbar som, träningsvägledare, PT och gruppträningsinstruktör på gymkedjan Actic :) Enjoy!

RSS 2.0