Aktivt val

 
Jag har nu tagit ett steg mot mitt mål och en bit av min dröm. Jag valde att soppa undan några jobberbjudanden för att istället satsa helhjärtat på det jag vill, PT på heltid. 
 
Det känns otroligt bra att ha tagit ett aktivt val och satsa, istället för att ta ett jobb som jag inte har eller vill ha någon framtid inom. Ett jobb som jag tänker ha tillsvidare. Nu nu nu händer det saker!!
 
I'm on top of the world!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hulken

Jag är en tjej på 23 år från Göteborg som bor i Tromsö (nord Norge) med min pojkvän. Min blogg handlar om mitt liv, som består av träning, hälsa, härlig mat och den vackra naturen jag lever i. Jag jobbar som, träningsvägledare, PT och gruppträningsinstruktör på gymkedjan Actic :) Enjoy!

RSS 2.0