Lyssnar på kroppen ♡

MMaont och lite halsont och jag tar mig en slapp dag inomhus. Jag skäms lite eftersom det är 30 grader och sol ute, men ibland är det viktigare att lyssna på kroppen.
 
I min ensamhet lyssnar jag på en ljudbok och dricker min power smoothie som förhoppningsvis boostar mitt imunförsvar lite ;)
 
Denna innehöll: jordgubbar, banan, kvarg, broccoli, brysselkål och spirulina :)
 
Det blev även lite lätt yoga, vill verkligen komma igång med min yoga!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hulken

Jag är en tjej på 23 år från Göteborg som bor i Tromsö (nord Norge) med min pojkvän. Min blogg handlar om mitt liv, som består av träning, hälsa, härlig mat och den vackra naturen jag lever i. Jag jobbar som, träningsvägledare, PT och gruppträningsinstruktör på gymkedjan Actic :) Enjoy!

RSS 2.0